بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

(¯`•¸•´¯)U Follow Me(¯`•¸•´¯)

Monday, May 10, 2010

# rAgAm BuLaN MeI #

bulan mei memang merupakan bulan yang banyak kenangan, pelbagai tarikh - tarikh penting berlaku...alhamdulilah atas kurnia dan nikmat yang ALLAH berikan pada hamba - hambaNYA ^_^...

:::...1 mei = hari pekerja (penting gak sbb boleh cuti..hehe)...:::
:::...13 mei = hari anniversary bonda dan ayahnda tercinta...:::
:::...16 mei = hari guru (^_^)...:::
:::... 25 mei = aku dilahirkan di muka bumi ALLAH ni yang hanya bersifat sementara...:::
:::... 1 mei hingga 31 mei = birthday2 kawan - kawan aku...:::
sajak yang aku hasilkan ni xlah berapa hebat dan puitis sangat tapi bolehla, aku buat khas untuk BondaAyahnda tercinta sempena hari ulang tahunperkahwinan mereka...

Tanggal 13 mei....

Sebuah masjid telah dibina dengan penuh kesyukuran...

air muka ayah bonda dan sanak saudara mencerminkan kegembiraan...

Aku terima nikahnya.............

Alhamdulilah bersatu lah dua orang hamba ALLAH manakala syaitan dalam kekalahan...

Kedua-duanya yang sama padan dan serasi tersipu - sipu malu...

Kini, rumahtangga telah jejak hampir21 tahun...

Syukur ke hadrat Ilahi yang telah memberi kebahagiaan rumahtangga hingga kini...

Harapan, agar ALLAH memberkati keluarga Hj mohd johar...

Anak-anakmu mendoakan agar kekal dan bahagia hingga ke Syurga...

Amin.. (pembaca sajak FARRA HAZIQAH)

No comments:

Another Templates


-Dani-