بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

(¯`•¸•´¯)U Follow Me(¯`•¸•´¯)

Tuesday, May 25, 2010

# HiMpiT MeNgHiMpiT #

Seperti biasa sebelum memulakan sesuatu memang dh dibiasakan membaca bismillah dan doa2 yg sepatutnya..

"Maha Suci Tuhan yang telah memudahkan kenderaan ini untuk kami, sedang kami
sebelum itu tidak terdaya menguasainya.Dan sesungguhnya kepada Tuhan kamilah, kami akan kembali!"

Hari sabtu yg lalu,aku menghantar adik pegi sekolah lebih kurang pukul 7.3o pagi..kenderaan memang banyak..masa nk hantar tu Alhamdulilah selamat sampai sekolah...tapi perjalanan nk balik ke rumah berlaku sesuatu yg memang tak dijangka...lampu isyarat hijau aku terus tekan minyak n tiba kt satu tmpt, kiri jln rya ada pjbt pos,bank dll pada masa yg sama ade kenderaan berhenti kt situ..myb mereka mls nk masuk parking kt dlm tu yg berderet kereta kt tepi tu...aku mmg dh biasa dgn jln tu, masa bljr kereta pun jpj tu ade ckp suruh hati2 sikit...tp ntah mcm mne bas kt depan aku tu boleh menghimpit kereta aku yg sedang laju memcut...aku tak nmpk pun dy bg signal...aku hny nmpk dy bg signal lpas kereta aku dh betul2 dekat ngn blkng bas, xkan akunk slow secara mengejut..dh la kereta kt blkng pun lju...aku terus tekan je mnyak tuk lepas dr bas....tbe2 je dy nk himpit ke kanan...aaarrrhh!!! bedetak jantung aku...sikit lagi kereta aku nk naik kt divider...huh! dh la tinggi divider tu...aku terus je tekan hon lama2...seb baik selamat..ada sikit calar kt side mirror..tp tak diketahui oleh ayah...sampai rumah muka slumber je mcm xde ape..aku ANTI-BAS & LORI....:DDD

No comments:

Another Templates


-Dani-