بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

(¯`•¸•´¯)U Follow Me(¯`•¸•´¯)

Wednesday, March 14, 2012

Kami the movie..Hehe


Assalamualaikum..Salam Sejahtera..
Bila bibir tersenyum, hati berbunga yea:D

Pada Sabtu lepas 10 Mac.. Alhamdulilah, program terbaikk telah berlaku.. Sebanyak 2 buah kereta dari TM dan sebuah kereta dari Kajang (Mak Mok) dan sebuah kereta dari mane tah (Amir) bergerak menuju Hulu Langat. Objektif utama(mengikut keutamaan):-

1. Membantu mangsa banjir mengemas rumah.
2. Membeli buah di tepi jalan sementara lampu merah.
3. Pergi Mydin utk borong apa yang patut.
4. Utk belajar cara menggunakan SMART TAK aka SMART TAG.

Ok, tula beberapa objektif yang aku rasa tercapai semasa program ni berlangsung. Tidak ketinggalan juga asam garam pengalaman yang bercampur menjadi satu kenangan terindah buat aku, Nina, Ros, Mas, Lia, K Shy dan Cik Najidah.

Aku gembira dan condifent bila ada kawan2 yg cukup CONFIDENT utk aku buat keje yang memang memerlukan confident yang TINGGI. Hahaha.. Kalau tak, tak merasa buah potong kt tepi jalan tu.

Ye, walaupun jarang2 berada di HIGHWAY tapi aku masih kenal tol dan SMART TAG. Haha.. Perjalanan yg banyak mengajar sesuatu:-

1. Penggunaan SMART TAK yg betul yea.. Jangan mintak undurkan jarak lagi pasni..
2. Tiada kutipan tol dikenakan walaupun berada dlm kawasan tol.

Okay lah, layan lah video kat atas tu. Kenangan terindah :D I like!!!

No comments:

Another Templates


-Dani-