بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

(¯`•¸•´¯)U Follow Me(¯`•¸•´¯)

Saturday, August 20, 2011

:: Sekeping Kad ::

Assalamualaikum..
Cerita untuk hari ini..

Sekeping kad telah selamat sampai ke teratak ku. Dari dapur ku dengar deruman motosikal meluncur ke arah hadapan teratak ku. Ye, peti surat ku berisi. Aku segera mencapai tudung dan berlari ke arah peti surat, ternyata apa yang aku sangkakan adalah benar.

Aku beritahu kepada mak, dapat kad raya siap pakai pos express lg..Mak kata, ntah2 dapat duit raya sekali la tu. Hehehe.

Aku segera membaca isi kandungan kad tersebut. Terharu bila membaca setiap kata-kata yg tertulis disitu walaupun tulisan tu kurang aku fhm tapi aku cuba untuk faham jugak dan akhirnya selesai juga aku menghabiskan pembacaanku. Org pertama yg beri kad raya. ^____^ Terima Kasih. Syukran kathira 'ala kulli hal.

Begitulah cerita org yg dapat kad raya. The end.







No comments:

Another Templates


-Dani-